About Me

My photo
දනිමි මම මා නොවන වග, මට මා හමුනොවන සඳ, විනිවිදිමි ගණදුර, එළිය පහනක නොතිර බව තුළ.

Friday, January 12, 2018

# 06: මායිස් ........

හූකාව එක උගුරට රස විදින්න බැරි බව කියා දුන්නේ මායිස්. වේගවත් සංගීතරිද්මයට පා සොලවන යුවතියන් මැද්දේ නිස්කන්සුවේ පිම්බ දුම් රැළි සීතලවාතලයට එකතු උනේ අදුරට ඔච්චම් කරමින් කියල මට හිතුණා. පෙට්ටි හැඩේට සුදු පාට මාබල් ගලෙන් නිම වෙච්ච චතුරශ්‍රාකාර කාමර වලජීවිතේ පිරිලා තිබුණා. බුර්කාව අහසට විසිකරපු තරුණ සිත් සී මැදුරු කවුළුවෙන්පාර දිහා බැලුවේ නෑ.. බලන්ඩ ඕනේ උනීම නෑ..
සත්තකයි. ආදරේ දොරේ ගලා ගියා.

අබීර්ට තිබුනේ මුවත්තියකගේ වගේ සිහින් දිගටි ඇස් දෙකක්. හිනාවෙනකොටවල ගැහෙන රත් පහ දෙකොපුල්. ලැජ්ජා හිතෙන හැම වෙලේම සිහින් රත්පැහැයක් කම්බුල මැද්දෙන් මතුවෙලා විසිරිලා යන හැටි මායිස්ට මතක් උනා . ඒරත් පැහැය විසිරුණු ලැම කොච්චර සුන්දරද . කන් පෙත්තේ ඉදන් දකුණු කකුළේසුලගිල්ලට යනකන් රහස් කීයක් හැංගිලා තියෙනවද කියල මතක් කරන්න මායිස්ටහිතුනේ නැත්තේ, රෆා දේශසීමාව හරහා ඊජිප්තුවට ඇතුළු උන අබීර්ගේ කතාකරන ඇස් අතීතය අමතක කරන්ඩ තිබුන හදිස්සිය ගැන දැනුනු වේදනාව හින්දයි.
                                                                             

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඉයන් අදහසක් ලිව්වද? මට ඒක පෙන්නේ නැහැ

      Delete

සංචාරයේදී හමු උන ඔබේ ගමනට සුබ පැතුම්, පුංචි හරි ඉඩක් තියෙනවනම් වචනයක් දෙකක් කියල යන්න. ඒක මට ගොඩාක් වටිනවා. නොලියා ගියත් අමනාපයක්නම් නෑ .