About Me

My photo
දනිමි මම මා නොවන වග, මට මා හමුනොවන සඳ, විනිවිදිමි ගණදුර, එළිය පහනක නොතිර බව තුළ.

Saturday, August 11, 2018

# 22: අවසන් ලිපිය














සදාදර අසඩක් ,
 
හන්තාන පුරහඳ - රාහු ගිලගත් බව 
අල්තාරය අභියස - මිමිණුවා මතකද 
බිඳුණු හද අතින් ගෙන - ඉරුණු සළු පොටින් ඔබ 
නිරුවත් ආත්මය - එළිකළා නුඹට මම 
 
පස්  වසක් ගත්තත් - උඹට නෑ හයියක් 
පසදින්න කිසිවක් .......................
උඹෙයි අසරණකම - දිරිය ගැහැනියක  ළඟ 
සමච්චල් නොකරමිය - ඉතින් නුඹ හට තවත් 
සිනහ පා නික්ම යමි - ඔබගේ ද්වාරයෙන් 
මිළට ගෙන යුක්තිය - නොනමා හිස සිතින් 
 
ඉතින් අපි සමු ගනිමු; මන්ද;
 
අවැසි මට සරසන්න 
නුඹ සුදු කළ මගේ කෙස් 
නෙක වර්ණයෙන්;
මඳ පවනක්ව  හමන්නට පෙර 
 
මීට ඔබේ අවංක,
 
පැමිණිලි කාරිය  
 
(06 අගෝස්තු 2018)

6 comments:

  1. අපූරු නිර්මානයක්.

    ජයවේවා!!!

    ReplyDelete
  2. අන්ධ බව නොපෙනෙද
    මහා මිනිසුන්ගේ
    සෙයින් දෙවිවරු යන්නේ
    නැමුණු පිට කොඳු මත දනන් ගේ
    කුලියට ලබා ගත්
    මෙතෙක් කල් නොබිඳුණු
    අවි බලයෙන් පමෝදව
    මෙතෙක් කල් නම් දිගු වුව
    එය සදාකාලික නොවන්නේ.....
    අහා බල මැන පෙරළිය
    උදා වන යුගයකින් යුගයට
    ලෝ වැසි දනන් නේ
    එයම නොම වන්නෙද උදානය.....?

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම ස්තුතියි ලොකු මල්ලි තුමණි,

      ශ්වෙතාම්බර පට අදත් - උන් අන්ද කරලා
      පිට කොන්ද ළඟ වකක් - කුලියටම හැඳිලා
      උණ්ඩ නැති ගිනි බටේ - ඉටි රෝස එතිළා
      උදානය කොහිද සකි - ඒක රැප් කරලා ........

      Delete

සංචාරයේදී හමු උන ඔබේ ගමනට සුබ පැතුම්, පුංචි හරි ඉඩක් තියෙනවනම් වචනයක් දෙකක් කියල යන්න. ඒක මට ගොඩාක් වටිනවා. නොලියා ගියත් අමනාපයක්නම් නෑ .