About Me

My photo
දනිමි මම මා නොවන වග, මට මා හමුනොවන සඳ, විනිවිදිමි ගණදුර, එළිය පහනක නොතිර බව තුළ.

Sunday, April 4, 2021

#32: කිරිල්ලිගේ පෙම් කථාවක් ………………..

 







සුවිසල් නිලඹර - පියාසලන සඳ

දුටිමි ඔබ පෙර දිනෙක

තුරු  වියන දෙබෑ කොට - අහසට නැගී උන් සැටි.

මා සිපගන්ටමඳ - ඇසුව සඳ හිනැහුනා;

ආදරය සැමට බව ...............

රැඳුනු මුත්  සෙනෙහසින්

ඔබේ උර මත -සරතැස නිවන අරුමෙක 

අරුණු යම නික්මුනා - සුලඟක වෙළෙන්නට .

 

රිදුම් පිරිපත  -සදිසි මොහොතක

සොයා ආ අද දින 

නුඹ නොමැති කෙම් බිම

දවයි මගෙ - කුරුළු හදවත

 

හුස්ම දුන් පෙර දින -කීවේද මට දමා යන වග

හිඳින්නට ඔබ ළඟ - නොඑන බව කිව්වාද ..

කැරකෙමින් සීරුවෙන් -සොයන  සඳ  මුඩු  කතර

තණ පතක් කෙඳිරුවා - ඔබේ අවසන් මොහොත;

 

මුවහත් පොරෝතල -කිඹුල් දත් කියත් තල

සිදින කළ   තුමුල ගත - පිරිසුදුම සුසුමන්  - යලි යළිත්  මුදාහැර

අවසන් මොහොත තෙක්  සෙවන දී  -උන් හැමට

නික්ම ගිය සෙනෙහෙ රුක - ආදරෙයි මම නුඹට ......

1 comment:

සංචාරයේදී හමු උන ඔබේ ගමනට සුබ පැතුම්, පුංචි හරි ඉඩක් තියෙනවනම් වචනයක් දෙකක් කියල යන්න. ඒක මට ගොඩාක් වටිනවා. නොලියා ගියත් අමනාපයක්නම් නෑ .