About Me

My photo
දනිමි මම මා නොවන වග, මට මා හමුනොවන සඳ, විනිවිදිමි ගණදුර, එළිය පහනක නොතිර බව තුළ.

Saturday, August 21, 2021

#35: මගේ සොඳුරිය…… කුවන්නා

 

යශෝදරා ….යශෝදරා ...ලොවට නුඹ මගෙ, යශෝදරා

නූරි නොවුනද , හදේ  සිරවුණ, නිඳි බින්ඳ නුඹ , වී පබා ....

නුඹව අතහැර බවුන් වඩනට -යන්න පින් මදි  මට මෙදා ..

නුඹට පව් නැත, මම දනිමි එය  - උඹ රකියි දරුවන් සඳා ....

 

යශෝදරා .....යශෝදරා ........ ලොවට නුඹ මගෙ, යශෝදරා

 

නොලිව් කවියක සැඟවූ සුසුමක - සෙනෙහෙ ලෙහිතුර සඟවලා

කාසි අඟ  හිඟ දැනුණු දවසක - කුවන්නා විඳ මගෙ පබා ...........

බිඳුණු හදවත අඳුරේ ගුලි කොට - ළිපේ ගින්දර අවුළුවා

හැදුව තේ එක කහට වැඩි බව - කියනු බැරි බව දනිමි මා ..........

කුවන්නා ................................... කුවන්නා……..


අහිමි හිරු සඳ - උන්ට කුමකට -දිස්නදෙයි නුඹගේ ප්රභා

කඳුළු තොටුපළ - සෙනෙහෙ පෙම් විල - ගොඩ ගලයි වානෙන් එහා

අඳුරු ගොම්මන දෙවොල අබියස - ලත උනේ -කුමකට මෙදා

පුදසුනේ දෙවියන් නොමැති බව - නුදුටුවේ ඇයි නුඹ උමා ......

 

කුවන්නා ...කුවන්නා ... මගේ සොඳුරිය…… කුවන්නා

2 comments:

  1. මේ වන විටත් ඔබගේ බ්ලොගය අප අපගේ සින්ඩියට ඇතුලත් කොට හමාරය. එය "අංක 8 කැටපත් පවුර" කොලමයේ දක්වා ඇත! අපට අවශ්‍ය වන්නේ බ්ලොග් ස්වර්ණමය යුගයක් යලිත් ඇතිකිරීමටය. ඒ සඳහා ඔබගේ සහයෝගයද අප නිරන්තරයෙන් බලා පොරොත්තු වෙමු. අප පිළිබඳව හැකි උපරිම ප්‍රචාරණයක් ලබා දෙන්න!

    ReplyDelete

සංචාරයේදී හමු උන ඔබේ ගමනට සුබ පැතුම්, පුංචි හරි ඉඩක් තියෙනවනම් වචනයක් දෙකක් කියල යන්න. ඒක මට ගොඩාක් වටිනවා. නොලියා ගියත් අමනාපයක්නම් නෑ .